ערבי גנב חנוכיה יקרה ורכוש, ונעצר רגע לפני שברח

בנצי לייזרוביץ No Comments on ערבי גנב חנוכיה יקרה ורכוש, ונעצר רגע לפני שברח

תיעוד מרגע המעצר: רגע לפני הימלטותו כנוסע תמים באוטובוס עם חנוכיית כסף יקרת ערך ורכוש נוסף שנגנב, נעצר שוהה בלתי חוקי על ידי השוטרים פורץ לדירת מגורים בירושלים והוגש נגדו בסיום החקירה כתב אישום

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתאריך 29/01/23 התקבל דיווח במוקד 100 של מחוז ירושלים במשטרה על חשד לפורץ שנמלט מבית מגורים בשכונת בקעה שבדרום העיר ירושלים. שוטרי תחנת מוריה שהוזעקו למקום, עודכנו מפי המתלוננת אודות תיאורו של החשוד במעשה שהבחינה בו במהלך הימלטותו. במהלך סריקות שערכו שוטרי יחידת האופנועים מוריה, הם הבחינו בחשוד העונה לתיאור כשהוא עולה לאוטובוס במטרה לעזוב את האזור. השוטרים חסמו את האוטובוס ולאחר שהנהג פתח את דלתותיו, ביצעו השוטרים את את מעצרו של הנאשם שנשא תיק על גבו.

בחיפוש שערכו שוטרי מחוז ירושלים בתיק, אותרו מספר רב של פריטים השייכים לבני המשפחה שביתם נפרץ זמן קצר לפני כן. בין היתר איתרו השוטרים: פמוטים, חנוכייה ייחודית מכסף, תכשיטים, כסף, בשמים ורכוש נוסף.

מחקירת המקרה עולה כי המתלוננת ששהתה באותה העת בחלקו האחורי של ביתה, שמעה רעשים שעוררו את חשדה. כשהתקרבה אל דלת היציאה, הבחינה בנאשם יוצא ומתרחק מהמקום ודיווחה על כך למשטרה ללא שיהוי, עם פרטים מזהים שסייעו רבות באיתורו המהיר על ידי השוטרים ולהשבת הרכוש היקר שנגנב על ידו.

החשוד, פלסטיני תושב בידו בשנות ה-30 לחייו השוהה בישראל שלא כחוק, נעצר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. לאחר שמעצרו הוארך בבית המשפט ונתגבשה תשתית ראייתית בגין מעשיו, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום לצד בקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

דיווח מהיר למוקד המשטרה אודות המקרה ותגובתם המהירה והמקצועית של השוטרים, הובילו לאיתורו ומעצרו של הנאשם שפרץ בעורמה לדירת המגורים וגנב ממנה רכוש יקר ערך. משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן נחוש כנגד עבריינים בכלל וכנגד אלו הפוגעים בביטחונו של הציבור וברכושו תוך מיצוי חקירתם והבאתם לדין.



0 תגובות